نظر

احادیث زیبا

نویسنده : reza

امام علی (ع) میفرمایند : حکمت وزیدن بادها لرزاندن برگها نیست بلکه امتحان ریشه هاست.

 

امام علی (ع) میفرمایند : إنَّ العَبدَ إذا اَرادَ اَن يَقرَأَ أَو يَعمَلَ عَمَلاً فَيَقُولُ: بِسمِ اللّه الرَّحمنِ الرَّحيمِ فَإنَّهُ يُبارَكُ لَهُ فيهِ؛

هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه الرحمن الرحيم بگويد در كارش بركت داده مى شود.

 

امام علی (ع) میفرمایند : مَن أَصلَحَ فيما بَينَهُ وَبَينَ اللّه أَصلَحَ اللّه فيما بَينَهُ وَبَينَ النّاسِ؛

هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.

 

امام صادق (ع) میفرمایند : از نگاه [ناپاک] بپرهیزید که چنین نگاهی تخم شهوت را در دل میکارد و همین برای فتنه صاحب آن دل بس است.

 

پیامبر (ص) میفرمایند : من بهشت را ضمانت میکنم برای زن زیبا با مهرییه کم.

 


نظرات شما عزیزان:

هديه
ساعت16:07---29 بهمن 1391
به وبلاگ منم سر بزن عزيزم www.passthenight.mihanblog.com



مهناز
ساعت18:32---24 بهمن 1391
سلام
وب قشنگی داری،،،به منم سربزن


ارزو
ساعت1:57---15 بهمن 1391
عقلم اجازه نمیده که باور کنمبعضی فقط بعضی از این احادیث واقعا از پیامبر باشن

ولی بقیه خیلی مفید وزیباست منم با اجازت هرکودومو دوست داستم میذارم توی وبم.

لینکتون کردم

به وبم سر بزن پسندیدی لینکم کن

موفق باشی
پاسخ:سلام آرزو خانوم ممنون که اومدی و نظر دادی منم بهت سر زدم


سحر طباطبایی
ساعت20:17---7 بهمن 1391
می دونی چرا وقتی گریه می کنی چشمت رو می بندی ؟
وقتی می خوای بخندی ،
وقتی می خوای کسی رو ببوسی ،
وقتی می خوای تورویا بری
چشمت رو می بندی ؟
چون قشنگترین چیزای این دنیا دیدنی نیستند !!!


حسین
ساعت23:09---4 بهمن 1391
پاسخ:خیلی زحمت کشیدی اومدی باز هم به من سر بزن

سحر طباطبایی
ساعت22:07---4 بهمن 1391
بی تو دنیایم خالیست ........ مانده ام سخت حیران
مگر تو چند نفر بودی ؟؟؟


vahid
ساعت0:19---17 دی 1391
سلام واقعاً که گل کاشتی ، خسته نباشی .
خوشحال میشم تو هم به من سر بزنی و نظر بدی
و اینکه در پست اول وبلاگم یه سایت کسب درآمد رو معرفی کردم که تو هم علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی،فقط کافیه با 10الی 15 دقیقه در روز وقت بزاری تا به درآمد مطلوبی برسیمن خودم هم عضو این سایت هستم و از اون درآمد دارم و اون رو تو هم پیشنهاد میکنم ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه پس بیا ثبت نام کن و این روش روامتحان کن ضرر که نمی کنی!!!با تمام وجود منتظرتم@
وبلاگ من : http://business2world.loxblog.com/


سیمین
ساعت10:57---11 دی 1391
لینکیدمت توهم منوبااسم وبم بلینک وقتی لینکم کردی خبرم کن بای

سیمین
ساعت10:15---11 دی 1391
سسسسلام باچه اسمی لینکت کنم؟

جینا
ساعت20:00---9 دی 1391
سلام
وب قشنگی داری
من لینکت کردم
تو هم بهم سر بزن،لینکم کن
بازدید وبمون میره بالا
ممنون گلم
یا علی


جینا
ساعت19:57---9 دی 1391
سلام
وب قشنگی داری
من لینکت کردم
تو هم بهم سر بزن،لینکم کن
بازدید وبمون میره بالا
ممنون گلم
یا علی


علیرضا033
ساعت19:17---9 دی 1391
1-سلام دوست عزیز از این حدیث خیلی خوشم اومد.راستی جدیدترین اهنگ هارو میتونی از وب من دانلود کنی
2-جهت تبادل لینک منو با عنوان جوان موزیک لینک کرده و سپس اطلاع بدید که با چه عنوانی لینکتون کنم
3-جهت تبادل بنر نیز اماده ایم.
این ادرس عکس بنر من:http://apload0017.fardblog.com/upload/picture/%D8%A8%D9 %86%D8%B1_%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86.gif

و این هم کد بنر من:




4-راستی اگه بنر نداری من با قیمت کم درست میکنم.اگه بنر خواستی با این ایمیل در تماس باش:alireza.sakaki@yahoo.com

منتظر شما هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:

- 12:34